onsdag 5 september 2012

Panik och beslutsångest

HEJSAN!
Jag är sjuk, konstigt va? nice iaf. Min skola börjar visa sin lite mer oproffsiga sida redan och den gillar jag inte. Ger mig ogiltig frånvaro för att tåget strular fast de lovat att inte gå ut över mig, och nu när jag är sjuk och sjukanmäld, tror ni jag får giltig frånvaro då? eh nej, självklart så får mamma mejl om att jag har haft 6 timmar frånvaro. Haha, så himla dåligt. Som ni alla vet så kan man missta sitt studiebidrag om man är bort för mycket, kul om skolan fuckar till det för ingen anledning.


Sen har jag lite beslutsångest om jag ska lägga ner min blogg en stund, eftersom jag hittar ingen tid till den just nu och när jag väl har det så kan jag inte komma på något att skriva... Men jag vet inte, kanske det... Vi får väl se hur jag gör!

Puss Leggassy





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar