söndag 9 september 2012

Naturvetenskap

Hejsan igen!
Som ni vet så går jag Naturvetenskap på JENSEN gymnasium i Västetås, det har alltid varit ett svårt val för mig att välja vilken linje jag vill gå på och vilken skola jag ska välja, men i somras när valet skulle göras så föll valet på JENSEN, än idag så är jag osäker på vad jag vill, och jag valde endast Natur på grund av att jag inte vet och för att linjen är bred, så nu har jag börjar kolla på alternativ igen, bara för att se om jag skulle fastna för något annat... men ännu inte hittat något.

Men en sak som jag överlägger är att antingen gå kvar och stå ut i 3 år och sen förhoppningsvis veta vad jag vill bli, eller så byter jag till Naturvetenskap med inriktning djur, eftersom att jag har tänkt tanken att bli veterinär och den linjen är ändå lika bred. Hmmm..

Fortsättning följer skulle jag vilja säga!

Puss
Leggassy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar