torsdag 26 juli 2012

Dator

YEEEES! Äntligen har jag en dator igen! Har inte haft en sedan jag slutade skolan eftersom min privata dator krachat och jag inte kunnat på tag på en ny! Har dock klarat mig rätt bra med min iPhone. Som tur är. Men fasen va skönt det är att ha en fast dator!! Och bra är den också! Den har bland annat roterbar skärm och touch och dubbla batterier vilket betyder dubbelt så lång batteritid som en vanlig dator. (perfekt till mig som ska pendla!) . Me like. Den är helt awesome och jag är väldigt tacksam för att min pappa tyckte att jag skulle ha en rejäl dator tills jag började skolan så vi fixade en ny och helt underbar!! WIHO!

Jag har iaf precis tränat lite och snart ska jag rida och bada! Riktigt skön dag idag måste jag säga!! Umgåtts med Fanny har jag även gjort! Efterlängtat! <3

Puss så länge!
Leggassy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar