onsdag 25 juli 2012

Blä va jag är dålig.

hihi, känner mig ganska dålig på att bogga just för tillfället, blev inte så mycket bloggning på öland heller då det tog typ en kvart att ladda upp ett inlägg från mobilen.
Men tänkte berätta lite kortfattat vad jag gjorde där och på vilka ställen jag var på.
Långe Erik - fyren på ölands norra udde.
Solberga gård. - en ekologisk gård som hade massa djur man fick gosa med också.
Soliden - Kungafamiljens sommarstuga och trädgård. Såg kungen och Silvia där i egen hög person på nära håll!
Kalmar slott - ett gamalt urfint slott i kalmar
Borgholms slottsruin - bland de finaste ställerna på öland, tycker jag, fy fan va fint det var där, lite dåligt väder dock.
Ölands alla affärer - haha japp, känns som att vi var in i varanda en.
Böda sand - sveriges finaste badstrand, och det är de också! Love it!!
Sen så har vi varit på massa andra mindre kända platser också, men det var så himla underbart, tänkte bildbomba lite nu också så att ni verkligen får se allt!!

Pusssss
Leggasssssyyyy
(L)

2 kommentarer:

  1. Är du hemma nuu??? :D <33333 ÅKA TILL ESKILSTUNA I VECKAN!???? :D <333333333

    SvaraRadera
  2. jaaaaaaaa klart skaaaaaaa!!!<3<3<3<3<3

    SvaraRadera