lördag 9 juni 2012

Känns konstigt.. Men bra!

För det första måste jag säga att det är så himla skönt att vara klar med allt i skolan nu fram tills avslutningen! Men ändå känns det konstigt och jag vaknar fortfarande med tankarna på prov och uppgifter! Kommer nog ta en stund att stänga av det! Undra om jag lyckas... Men jag är ändå så himla glad över det!

Nu sitter jag i min säng och ska väl försöka sova! Har haft 2 roande samtal nu på kvällen bara och fler blir det nog innan jag somnar! Han<3

Jag är redo för sommaren, så nu vill jag bara att den ska komma hit! Jag vill ha 30 grader + med varmt i skön med mycket grillning, vänner, isglass, konserter, festivaler, semester, pengar och sena varma kvällar med dom man gillar mest! Jag vill ha allt det där och jag vill ha det nu!! <3

Puss
Leggassy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar