måndag 14 maj 2012

Boostar med musik

Det har varit mycket mer nu på Gotland med bröllop så jag har verkligen inte haft tid att blogga något under tiden där! Men jag har tagit massa kort och så fort jag får in dom på datan ska jag bomba med kort! kan bara bjuda på lite mobilbilder under tiden!
Måste bara säga att bröllopet var helt FANTASTISKT! Jag var brudtärna och bruden var såklart min oerhört vackra syster! Jag höll även tal, *stolt*. Kramades med Danny, ;) och dansade med Let's Dance tobias bland annat! Jag dansade även hela natten på festen som var efteråt! Var helt död dagen efter! Ni kommer få se sen hur fint det var! Helt ortoligt! Är helt kär i min ö! Gotland i mitt <3

Är tillbaka i skolan iaf, kom hem inatt och somnade nästan på SO:n, inte så konstigt i och för sig. ;)

Här kommer iaf lite mobilbilder! Sitter och boostar med musik inför sista nationella imorgon! YEY!

PUSSSSAR I MASSOR!!!<3

Leggasssy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar