onsdag 25 april 2012

DANSA PAUSA

Jahapp, varit lite seg och nere dom här dagarna, skolstress är väl det som bidragit mest. Vet inte hur jag ska göra med gymnasium längre! Min häst har också varit sjuk och vilat i ett halv år, han är pigg normalt och nu när han stått så länge så var det värre än vanligt. Red lite och när jag skulle ta en sväng på åkern så får han för sig att han inte tänker gå och stegrar och trixar. Till slut så stegrar han så högt att han ramlar bakåt och landar på sidan med mitt ben under. Va det tungt? Kan man säga. Men det är sånt som händer, som tur va så vart han lika chockad som jag över vad som hände att han stannade kvar vid mig så att vi kunde ta oss hem iaf. Nu är mitt ben lite mörbultat. Haha, men men jag älskar honom ändå! Han är ju bara lite pigg, måste få igång han så fort som möjligt  nu så att han blir mer stabil igen! :)

400 kg häst över benet CHECK
Klänning till bröllopet Check
Stressad av skolan Check
Småkär som vanligt Check

PS, är så himla kär i den här låten!
http://www.youtube.com/watch?v=UBFAEMcP_xs

Pussssss
Leggassy


Min plutt<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar